Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Kρινάκια της άμμου 24-8-2008

Περισσότερα εδώ


7 σχόλια:

Elias Thalassis είπε...

orea ta krinakia ta eixa dei st khthyra grahe ti gnomi gia to blog

Elias Thalassis είπε...

orisme grafoun online 20 kai alla 4 pio eine to akrives

Άστρια είπε...

Πολύ πολύ όμορφα, τολμηρά, χαμογελαστά.
Πού τα φωτογράφισες;
Καλό βραδάκι:))

Φωτεινη S είπε...

Παράλειψις!
Συνήθως οι φωτογραφίες μου είναι σχετικές με ανάρτηση στο άλλο μπλογκ και ξεχνάω να βάλω link.
Στην παραλία του Ρεθύμνου είναι, αλλά υπάρχουν λέει κι αλλού.

Φωτεινη S είπε...

Ηλία Θαλάσση,
καλώς όρισες στο blog μου.
Θα σε επισκεφτώ εν καιρώ, γιατί τώρα η ώρα είναι περασμένη κι έχω πρωινό ξύπνημα.
Όσο για τους μετρητές... μακάρι νάξερα, αλλά δεν μ' ενδιαφέρει κιόλας. Αυτό που είναι αξιοπερίεργο είναι ότι οι ξένοι "μυρίζονται" πολύ γρήγορα τις αναρτήσεις και περιμένουν να δουν τις φωτογραφίες. Πιο πολύ για στόλισμα τους έχω τους μετρητές παρά για λόγους ουσίας.
Θα τα ξαναπούμε!
ΥΓ. Αλήθεια, εσύ πώς με βρήκες αφού δεν είμαι σε μηχανή αναζήτησης?
Πρόταση: άλλαξε τα greeklish γιατί είναι πολύ κουραστικά. Τα 9 στα 10 ελληνικά μπλογκ γράφουν ελληνικά.

Ανώνυμος είπε...

θαυμασια τα κρινακια...ουτε που ήξερα οτι φυτρωνουν σε αμμο..

Φωτεινη S είπε...

Cook,
ναι, μέσα από την άμμο.
Τα βλέπεις μπροστά σου και δεν πιστεύεις τα μάτια σου!